niedziela, 14 września 2008


Dziś ten wiersz stał się odpowiedzią na moją modlitwę. Pozwoliłam go sobie zaczerpnąć ze strony jednej z bardzo cennych osób jakie znam i, którą Bóg już niesamowicie używa w moim życiu, choć jesteśmy daleko od siebie. KOCHAM CIE BARDZO MOCNO!

CZEKANIE
Z tęsknotą wołałam- ciężko, rozpaczliwie...
Z miłoscią Bóg słuchał-cicho i cierpliwie...
Na kolanach o znak przeznaczenia błagałam...
Dziecko, poczekaj- od Mistrza usłyszałam...
Czekac?-niewdziecznie wołałam do Niego.
Panie, odpowiedź muszę wiedzieć, dlaczego!
Nie słyszysz?Dlaczego pozostajesz w cieniu?
Z wiarą wołam, modlę się w Twoim imieniu...

Ciągle w miejscu stoją wszyskie me plany, a Ty każesz mi czekac na ten czas nieznany? Chce usłyszeć 'tak' i ujrzeć światło zielone lub ostra odmowe i miec wszystko wyjaśnione...

Ach Panie, nawet w Twoim Słowie jest napisane wyraźnie i jasno; proście, a będzie wam dane...
Prosze Cię wiernie, błagam i wołam od dawna; czekaj - powtarzasz Mistrzu-ciagle od nowa...
Przegrana sie czuje, niepogodzona z losem...
Na co mam czekać?-narzekam pod nosem...

Wtedy On sam płacze moimi łzami, przede mna stoi, szepce:
mółbym dać znak, który ból twój ukoi.
Poruszyłbym niebo i ziemie, ugasił tez słońce, wzbudziłbym martwych, zatrzymał i rzeki rwące.
Wszystko mogę i co chcesz , dałbym ci jednym gestem, ale wtedy nie poznasz, kim JA jestem.
Nie poznasz,jak każdy święty jest ukochany, jak każdy słaby moją wielką mocą odziany.
Nie nauczysz się patrzeć przez smutku chmury, nie nauczysz się ufać w moją opieke z góry.
Nie poznasz co to radość we mnie i spokój dopóki ciemność i pustka będą w twoim oku.
Nie będziesz w miłosci odczuwac spełnienia,bo jedynie w Duchu szukać można wyciszenia.
I choć wiesz, że pamiętam i troszcze się wielce, nie poznasz jak mocno BIJE DLA CIEBIE MOJE SERCE.
Mógłbym ci dać bezpieczenstwo o późnej godzinie.
Sprawić, że wszystko co złe po prostu cie ominie.
Najlepsze rozwiązania mam dla twojej prośby- zawsze przemyślane na wszystkie sposby.
Nie wiesz,czy cierpienia nie znikną nagle z rana, nie poznasz, że ku tobie moja łaska jest skierowana.
Może i spełniłyby się marzenia w ciągu dnia jednego ale nie chce DZIEŁA W TOBIE ZAPOCZATKOWNAEGO!

Więc poczekaj jeszcze, dam ci wszystko z umiarem, bo poznanie kim JA jestem- będzie największym darem.
I choć myślisz , że z mojej strony jest tylko zwlekanie, moja szczególna rada dla ciebie nadal jest czekanie..........

Brak komentarzy: